Sunday, 28 December 2014

running man + entri merapu aku

Assalamualaikum.
Hello my followtottss..sudah lama aku tidak menaip keyboard-2 ku untuk menulis entri,..dann hari ni aku dengan gigihnya,bersemangat bagai nak rak gituu nak tulis entri yang kiut miut je tajuknyee..

RUNNING MAN

1.rating ahli dari no.7 ialahhh *kecingggg
   
   7- ji suk jin (impala,easy brother, aku x minat dia sgt..sorii peminat ji suk jin :'(

   6- haha (popular dgn watak playboy kann,minat pororo kauu)

   5- kang gary (dia hensem kann,kdg2 blur, suka buat lawak,monday couple)

   4- jae suk (kadang2 suka membelot,ketua pistol air,step by step uuuu bebeyy ^^)

   3- song ji hyo (mongji, monday couple, ace jihyo, paling cantik dalam grup running man :D )

   2- kim jong kook (badan berketak2, selalu pergi gym,lari paling laju,dan yang penting paling hensem)

    1- lee kwang soo (zirafah,paling paling paling hensem kat mata aku, ketua pembelot, suka buat lawak)


2.Episod yang aku suka?

 episod 181 yang jong koik dan lee kwang soo jadi perempuan. Mcm comey jee tgk perangai depa.. ahahaha

3.Kenapa suka LEE KWANG SOO ?

 Aku rasa dia memang hensem, bila aku tengok dia senyum , macam comey gilaa. Lagi 1, dia suka buat lawak. Tengok muka dia jaa aku boleh senyum sorang2.. haishh, parah2..

4.Apa perasaan bila jumpa KIM JONG KOOK?

 Rasa macam berapi jaa..macam nak tumbok muka diaa sbb dia selalu buli kwang soo akuu.

5.Apa reaksi bila jumpa LEE KWANG SOO?

Jerit dalam 5 minit dan pengsan. Oberr kauu jahh.

                 .......................................



Entri aku macam merapu gilaa,so siapa sudi membaca,bacalah entri ni.

Cuti-2 ni aku byk tengok running man laa,sampai terbawak dalam mimpi kot.. haishh,, penangan penangann..

So, adik-2 diluar sana jgn terikut2 dgn perangai kakak ni.kerja tengok running man,belajar malas.. apa nak jadi..

Byee..assalamualaikum.. :)

P/s : sekolah nak bukak sudah..adik 2 kna rajin belajar tauu,baru nanti berjaya.. dah mcm prceramah daa..

No comments:

Post a Comment