Tuesday, 13 January 2015

blog lama

Assalamualaikum.

Hari ni aku nak ceghita pasai blog lama aku dgn blog yg sekarang aku pakai ni tapi masih dok usang tara tu ja.meluat aku tengok. Herghhhhhh -..-


Ni laa blog lama eden. Berkonsepkan keceriaan,kegembiraan,kesenyuman.

Blog lama aku comey sebenaqnya.cuma aku tak ada kesedaran lagi pasai blog.punya gigih dok masuk giveaway.gigih nak dapat hadiah,mata berkilau2 ja tgk hadiah2 depa.aku masuk ga x pernah menang we! T.T


Nasib tak menyebelahi hg timah 


Sebab apa aku cakap blog aku tu ceria terlampau melampau kan, tgk laa warna dia,header blog iolls,bersifatkan kebudak-budakkan. Salji dok turun bagai.aku tengok pun tegelak sorang2.
Aku rasa tak dak beza pun dgn blog skrg ni. Warna pink ja dok penuh. Huduh gila.


Barangkali iollss ni seorg yg terlampau ceria agaknya tu yg guna warna pink penuh 1 blog,yer dok anis? ^^


Nanti tajuk lain,insya Allah aku crta pasai blog skrg ni.

Byeee. Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment