Wednesday, 14 January 2015

majlis pertunangan blogger terkenal

Assalamualaikum

Semalam aku baca entri blog honeykoyuki.cerita pasai kenduri tang kak fatin.lawaanyaa,comeynya,segaknya kak fatin.jeles tau i.

Comey laa kak fatin liyana.
Macam aku. Hahahaha



Tahniah kak fatin liyana.dah jadi tunangan org.aku rsa aku dah mula minat nak terus baca blog fatin liyana kot.sejak entri tajuk pasai memasak tu.yg potong kacang panjang tu. ( aku x igt tajuk T.T )sebelum ni aku x brpa mnt kot.aku cuma kenai sapa fatin liyana,nak blogwalking pun pemalaih.dah alang2 cuti 3 bulan khen, nk blogwalking belog hampa .tpi tu laa,line lambt dohhh.meluat aku wehh! Herghhh. -..-!


Nak tengok cerita penuh pertunangan kak fatin liyana, tekan nii


Apa2 pun,tahniah kak fatin.semoga jadi tunang yg baik,dan bakal isteri yg solehah.(tak reti nak buat ayat. ^^)

Assalamualaikum. Babaiii.


P/s:aku x cerita pasai belog aku pungggg.maafkan saya.

No comments:

Post a Comment