Sunday, 25 September 2016

Giveaway by Cik Purple


Assalamualaikum



klik banner if nak join :)




Pencarian Bloglist Oktober-Disember 2016 by Cik Ummi

Assalamualaikum



gaiss, uolls boleh klik banner kalau nak join

Tarikh tamat 30 September 2016

PENCARIAN BLOGLIST OKTOBER






klik banner untuk join :) Cepat joinnnn

bermula dari 23/9/2016sehingga 30/9/2016 sehingga jam 11.59 malam . 



Thursday, 28 April 2016

Bye matrikulasi kedah

Assalamualaikum follower sekalian. Lepas dah jadi ex kmkian ni,rasa mcm rindu pulak. Dulu bukan kemain lagi aku kutuk duduk kat matrik tak syok. And now,sedarlah anda merindu zaman matrikulasi. T.T

Sebenarnya malas nak merapu panjang2, agaknya entri kali ni pendek ja kot x sepanjang esei bm. ^^

Yg pakai spek tu Teah. Yg pakai tudung hitam sebelah tu Anisot.
W'pun kita ja budak sekolah sendiri masuk matrik,dan lgi sorang kat perlis, tapi kita laaa yg paling ceria kat sana.(mcm bohong) semoga kita dapat result cemerlang utk pspm 2. Aminn.

Sampai sini ja laaa entri ni. Babai